dinsdag 30 oktober 2012

nieuw blog

heei ik heb even een nieuw account aangemaakt want,
ik had eerst een ander blog alleen daar bij moest ik uiteindelijk gaan betalen en daar heb ik geen zin.
en dit blog is gratis dus toen dacht ik dan doe ik het toch hier.
nou iniedegeval bedankt voor de bezoekjes op mijn andere account.
laat hier ook gewoon een reactie achter enzo.

mijn blog zal gaan over make-up en beauty.
heb je nog vragen?? of  is er iets waar je graag iets over wil lezen(op het gebied van make-up)
zeg het dan bij de comments. alvast bedankt.

ik ga proberen zo veel mogelijk artikels op mijn blog te zetten en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
ik probeer in iedegeval elke dag er iets op te zetten.

bedankt voor het lezen en dat je mijn nieuwe site bezoekt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor veel succes met je blog dikke kus mama