dinsdag 13 november 2012

ontspanning




ontspannen is heel erg belangrijk vooral voor de mensen die drukke school/werkdagen hebben of thuis heel veel kinderen over de vloer is dit belangrijk

ook is het natuurlijk heerlijk om even een momentje voor je zelf te nemen, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen dingen wat hij/zij fijn vind.
ik heb mijn favorieten even op een rij gezet

vakantie, vakantie is heerlijk ontspannen.
gewoon lekker op het strand liggen kijken naar zonsondergang kan heerlijk ontstpannen


kaarsjes zijn romantisch maar kunnen ook heerlijk ontspannen werken,vooral geurkaarsen zijn heerlijk ontspannen en ruiken ook nog is lekker!


een lekker bad zonder enig elecktronica zoals mobiel,ipad,tv enz. maar met een leuk blad of gewoon lekker liggen liggen is echt heerlijk ontspannen

een kopje thee (kruidenthee,fruitthee) is echt even zo`n zen moment


een massage,een welnessresort met sauna is denk ik de beste oplossing als je druk gestrest ongespannen bent


een dagje/avondje zonder elektronica is ook heel ontspannen


yoga schijnt wonderen te verichten het maakt je hoofd helemaal leeg en je komt helemaal zen en rustig weer naar je werk/school/thuis


ga lekker een wandeling maken op het strand of in het bos, lekker uitwaaien of heerlijke vris se lucht inademen doet wonderen en je krijgt meteen weer een gezonde blos op je gezicht


je hoeft niet perse naar een welness resort te gaan om te ontspannen je kan het ook makkelijk zelf doen.
neem een lekker maskertje (ga in de sauna als je die hebt,jacuzzi kan ook) ga in bad liggen en heerlijk ontspannen met een lekker muziekje op de achtergrond ik weet zeker dat je dan ontspannen word.
je kan ook een voetenbadje nemen. of je zelf gewoon helemaal met je favoriete bodylotion insmeren na het douchen doet ook wonderen.

slaap, slaap is heel belangrijk. ga een keer wat eerder naar bed en slaap een keertje uit. datn ben je de volgende dag niet meer moe of minder moe en zal je minder snel opgefokt raken

eet potje genieten van hertog :) nam nam nam nam


ik hoop dat jullie er allemaal wat aan hebben gehad en dat jullie straks helemaal zen zijn :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik voel me al ontspannen na het lezen van al je goede tips, ik ga ze zeker gebruiken, thx!