dinsdag 13 november 2012

review Hena Plus

vandaag weer eens een revieuw
ik ga hena plus hair wonder cream revieuwen


ik wil ten eerste zeggen echt dikke pluspunten voor dit producht want het heeft mijn haar echt verbetert, ik heb veel minder dooie punten en mijn haar ziet er gezonder uit.

ik gebruik dit product nu een aantal weken en ik vind het echt goed werken.
ik kan alleen niet echt achter de prijs komen want op mijn tube staat 5,49 en ik zag ergens anders dat hij 8,99 kost dus ik weet het niet.

het is een doorzichtig/witachtige creme
je hebt maar een heel klein beetje nodig en het is al weer goed voor je haarpunten. wil je dat je haar iets minder pluizig word en ook goed verzorgd dan is dit product ook een goed middel daarvoor.

ik zou zeggen als je dit product tegen komt in een winkel koop dit product!






Geen opmerkingen: