donderdag 1 november 2012

review maybelline bb cream

Wie kent het niet?
bb cream, jullie hebben er allemaal vast wel is iets over gehoord.
ik heb de maybeline bb cream getest in de lichtste kleur.

toen ik hem voor het eerst opdeed zag ik meteen dat het precies de kleur was van mijn huid.
toen ik hem verder over mijn hele gezicht aanbracht was ik zeer tevreden. de rode oneffenheden waren verdwenen en ik kreeg een stralendere huid. echte grote plekjes gaan hier niet mee weg maar die kan je bijwerken met wat concealer, en dan heb je een perfecte huid.
echter zie ik niet heel erg veel verbetering van mijn huid maar wel een beetje.
(even tussendoor,ik heb een vrij jonge huid en acne of puistjes heb ik niet heel veel last van maar de kleinere onzuiverheden die ik heb gaan mooi weg).
ik vind het echt een aanrader en het voelt heel erg lekker luchtig op je huid en het is geen dikke plak zoals foundation, ook is bb cream veel beter voor je huid.

ik zeg probeer het zelf en wie weet heb jij binnenkort een stralendere huid.

Geen opmerkingen: